torstai 2. huhtikuuta 2015

14. Tämä kaivo on pimeä kaivo

Tänään on ollu huono päivä. Huono ilta. Ja tulee olemaan kamala yö. Huonompi kun aikoihin. En saa henkeä. EN. SAA. HENKEÄ. Itken. Sydän on särkyny. Siltä se tuntuu, vaikkei sille syytä oo. Tai on ehkä sittenkin. Pitäis olla.

En vaan pysty. En jaksa. En pysty enkä halua. En osaa, en pysty, en voi, en kykene, en jaksa.

Pelkään kuolemaa liikaa. Se ahdistaa mua liikaa. Mutta haluaisin silti pois tästä elämästä. Haluaisin lakata olemasta minä. Haluaisin lopettaa koko paskan. Jos joku vois kertoa minkälaista kuoleminen ois, ehkä sit uskaltaisin. Haluaisin niin kovasti pois. Eläminen ahdistaa, kuolema ahdistaa. Onko mitään mikä ei ahdistais? Ei. Se ahdistaa kaikkein eniten.

En jaksa enää itteäni. Vihaan niin paljon. VIHAAN. En jaksa enää yhtäkään tällästä iltaa, en yhtäkään paniikkikohtausta, en yhtäkään ahdistuksen täyteistä yötä. Enkä halua että mun sydän särkyy joka ilta uudestaan ja uudestaan. En halua olla minä. Haluaisin olla joku kaunis, suosittu, normaali, onnellinen ihminen. Joku fiksu, vahva, luja. Joku jolla olis ystäviä. Ois niin paljon sanottavaa, kerrottavaa, puhuttavaa. Ei ketään kelle puhua. Se tuntuu pahalta.

Lähen ehkä kohta ajamaan autolla kylille. Toivon etten aja kolaria, siellä on liukasta. Toivon että ajan kolarin. En. Haluun vaan ajaa nää ajatukset pois mun päästä. Autolla ajaminen helpottaa. Mutta kun tiedän että lopulta mun on palattava kotiin enkä halua tänne. En halua olla täällä. En kestä olla täällä. Ahdistaa.

VITTU MITÄ MINÄ TEEN ITTENI, ELÄMÄNI, TÄN ILLAN, HUOMISEN, KAIKEN KANSSA?



2 kommenttia:

  1. Mun on pakko kertoa sulle kun luin tämän. Ole sitkeä sä kyllä jaksat. Ai miksi? Siksi koska tiedän mistä puhut. Itsellä on myös paniikki kohtauksia. Itsellä EI OLE YHTÄÄN ystävää. Olen ihan yksin, mutta ite yritän pärjätä ja tiedän että pärjään. Ystävät olisi tervetulleita elämääni, mutta pärjään. Tiedän että sinäkin pärjäät. Pitää olla luja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kannustavista sanoista. Ja voimia itsellesi!
      Joskus vaan ei oo enää syytä olla vahva tai sitkeä. Johonkinhan kaiken täytyy loppua? Ainakin jos ei näe itseään yhtenä erittäin hyvänä syynä jaksaa. Mulla on vielä kuitenkin muutama syy kestää tätä elämää. Mutta jos menetän toisenkin, taitaa se olla mun loppuni. Ja pahoin pelkään, että oon menettämässä sen. Toivottavasti sinä oot vahvempi ja lujempi. Ja sehän on älyttömän mahtavaa että tiedät pärjääväsi. Hyvää kesää sulle! :)

      Poista